לתרבות ארגונית, לתקשורת בינאישית ולניהול משברים

סדנאות לארגונים

סדנא לדיאלוג ולניהול קונפליקטים

הסדנא לדיאלוג וניהול קונפליקטים חדשנית וייחודית, מעבירה באופן אינטראקטיבי ואטרקטיבי, סוגיות ודילמות בתחומי ניהול הקונפליקט תוך התבססות על תיאוריות מתקדמות מעולמות הפסיכולוגיה החברתית, סוציולוגיה, משפטים, עולם הגישור, תורת המשחקים, קבלת החלטות, מדע המדינה ויחסים בינלאומיים. מדובר בתחומי ידע והתנסות, המהוים מרכיב מרכזי וחיוני בעבודתו של כל מנהל. יודגש, כי פרקי הסדנא, המפורטים בהמשך, יכולים להוות חלק מסדנא יעודית, או כחלק מסדנה רחבה להכשרת והעצמת מנהלים. הסדנא מלווה בעבודה יישומית הנגזרת מהסביבה הארגונית הרלוונטית, לאורך שלביה השונים, לצורך התנסות ופיתוח מיומנות אישית, מה שמעניק למשתתפי הסדנא תוכן מרתק עם ערך מוסף רב הן בהיבט הארגוני והן בהיבט האישי. פרקי הסדנא * ישוב קונפליקטים באופן תחרותי ואינטגרטיבי * טקטיקות שכנוע במו"מ ובתהליך ישוב סכסוכים * אינטרסים וצרכים כמרכיב מרכזי בישוב סכסוכים * אמפטיה, הזדהות, הכלה והעצמה * תורת המשחקים להבנת תהליך קבלת החלטות רציונאלי * סגנונות בניהול קונפליקטים * רגשות בניהול וישוב סכסוכים * התפייסות ובניית אמון * גישור בסביבה ארגונית להורדת סילבוס הסדנא לחץ כאן.
תועלות לארגון א. שיפור התקשורת הבין-אישית בין עובדי הארגון (התייעלות במשאב הזמן) ב. שיפור האווירה החברתית בסביבת הארגון (שיפור מערכת היחסים בין העובדים) ג. שיפור יחסי הארגון מול לקוחות וספקי חוץ (הגדלת שביעות הרצון ספק/לקוח) ד. העמקת ערכים בארגון של סבלנות, כבוד הדדי, אמפטיה והתחשבות בצרכים של האחר (שיפור התרבות הארגונית)